Меню
02 437 38 93
Поръчай по телефона
  • Безплатна доставка над 150 лева
  •  14 дневен срок право на връщане
  • Лизинг

Често задавани въпроси

Как можете да се свържете с нас?

  • Чрез имейл: Очакваме ви на нашия имейл - info@tvboutique.bg, за да отговорим на всички въпроси относно нашите продукти.
  • По телефон: Позвънете на телефонен номер 02/437 38 93 и ще отговорим на всичките ви въпроси, свързани с нашите продукти.
  • В Чат-платформата в нашият сайт: Предлагаме тази услуга за улеснение на нашите клиенти. Наша цел е да ви предложим най-добрата помощ, по всяко време.


Как може да харесате нашата Facebook страница?

  • Ако искате да харесате нашата Facebook страница натиснете върху иконката f, която се намира отдолу вляво под нашето лого.

Предлагате ли абонамент за новини относно промоции на продуктите?

  • Да, разбира се! Можете да се абонирате в полето най-отдолу на сайта, и така ще получавате всички нови предложения, от които може да се възползвате.


Как може да се отпишете от нашия абонамент?

  • Ако наистина желаете да не получавате съобщения по имейл от нас(оферти, статии и тн.), моля влезте във вашия имейл и от полученият имейл от нас имате опцията да се отпишете.


Как да използвате кода за отстъпка, който сте получили?

  • Когато направите поръчката си, в първата стъпка ще видите място за вашият промоционален код.
  • Поставете полученият код в полето за промо код.
  • Вашата отстъпка ще бъде показана от дясната страна при информация за цената и автоматично се преизчислява сумата за продукта след отстъпката, която ползвате с Вашият промоционален код.


Какви предимства ще имате ако направите профил в нашия сайт?

  • При наличен такъв не е нужно да попълвате всички полета отново, когато правите поръчка.

Продуктът ви е повреден, какво да направите сега?

  • Ако продуктът ви все още е в гаранция (получил сте гаранцията при доставката), моля да се свържете с нас на телефонен номер 02/437 38 93, за да ви обясним как да изпратите продукта към нас


Каква гаранция имат нашите продукти?

  • Всички механични продукти на ТвБутик имат автоматична гаранция от 6 месеца за производствени дефекти и 2 години за всички ел.уреди.


Как може да смените или да се откажете от поръчката?

  • Ако искате да смените или добавите друг продукт, или да откажете поръчката, моля да се свържете с нас на телефонен номер 02/437 38 93 или да ни изпратите имейл на info@tvboutique.bg и ние ще направим необходимото.


Какъв е статусът на поръчката?

  • При направена поръчка в сайта, Вие автоматично получавате по имейл известие със статуса на Вашата поръчка.


Колко време отнема за доставка на поръчката?

  • Стандартно продуктите се доставят в максимален срок от 2 до работни дни. В случай, че продуктът не е наличен при разговор с оператор вие ще получите информация в какъв срок може да очаквате вашата пратка.


Как ще ви бъде доставен продукта?

  • Ще получите желания от вас продукт както е най-удобно за вас – до личен адрес с куриерска фирма Спиди или до офис на куриерска фирма Еконт.


Трябва ли лично да получите пратката със заявения продукт?

  • В случай на заплащане при доставка, трябва лично да я получите и да се подпишете, за да потвърдите получаването й. Затова препоръчваме да оставите имена и телефон на получателя, който ще приеме пратката.


Какво се случва, ако промените мнението си преди получаване на пратката?

  • Очакваме да ни уведомите възможно най-скоро след като сте променили мнението си. Ние ще вземем продукта без допълнителни такси.
  • Всички продукти имат гарантиран срок за връщане на заплатеното - 14 дни, като продуктът трябва да бъде в оригинална опаковка, заедно с придружаващите го документи. Повече информация относно начините на връщане на продуктите можете да получите на телефон: 02/437 38 93)

Изпълнявате ли поръчки в чужбина?

  • На този етап не правим доставки извън страната, но работим  над подобрението на тази услуга.

Какви методи на плащане приемаме?

  • Плащане при доставка;
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт персонално);
  • Плащания по ePay.


Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка се извършва към куриера при доставка или в офис на куриерската фирма.

Как може да заявите поръчката да бъде на изплащане?

  • Предлагаме опция на изплащане на нашите продукти над 130,00лв.
  • Може да поръчате няколко продукта наведнъж.
  • Лизинг към банка Уникредит, без допълнителен лихвен % към поръчката.
  • За повече информация може да се свържете с нас на телефонен номер 02/437 38 93 или чрез имейл на info@tvboutique.bg, за да получите необходимата информация. Очакваме Ви!

Как може да платите предварително поръчката по ePay?

  • Трябва да имате регистрация в сайта на ePay.bg;
  • Може да направите и плащането с карта, която трябва да бъде регистрирана в ePay.bg
  • Ако желаете може да направите и плащането с микросметка, която трябва да е захранена с парични средства.